آراستگی: هنر حفظ خود در بهترین وضع

0 ۳۱۵

آراستگی : هنر حفظ خود در بهترین وضع

عدم آراستگی، انسان را در کار بازنده می کند آراستگی بدون عیب و نقص و سلیقه خوب در ارتقای تصویر شخصیتی شما در هر سازمانی تأثیرگذار خواهد بود. برخی افراد هرگز به توانایی عادی و مناسب حفظ وضعیت خود دست نیافته اند. این امر موجب می شود نشانه‌ای از دوران بی‌نظمی دانشجویی، فقدان نمونه ای عالی در میان والدین یا کمبود اعتماد به نفس باشد. چنین شرایطی از یک نظام امتحان و خطا پیروی می کند که کمابیش افراد را منظم و قابل احترام در مسیر خود نگاه می‌ دارد؛ اما آراستگی مناسب عادتی است که اگر برای کسب آن به اندازه کافی انگیزه داشته باشید، به آسانی آن را به دست می آ ورید. اگر به طور طبیعی آشفته باشید. کاری درباره اش نمی‌شود کرد، اما حداقل می‌توانید چنین وانمود کنید که در پی آراسته کردن خود هستید. وضعیت دندانها، پوست، مو، ناخنها ووضع ایستادن و حالات شما همه نشان می دهنده چقدر برای خود ارزش قائل هستید. اگر با موی اصلاح شده و تمیزوسالم و کفش های تمیز ظاهر شوید می توانید نتایج زیادی بگیرید.

آراستگی

افرادی که مسئول یافتن استعدادها هستند می گویند به خاطر مواردی که تصویر شخصیتی افراد را مخدوش می کند حتی از استعدادهای برجسته هم چشم پوشی می شود. عادی ترین آنها را بی نظمی ظاهر، استفاده بیش از حد ادوکلن، نامنظم بودن موی سر و… تشکیل می دهند.

در تماس های رودررو از مواد خوشبوکننده نفس استفاده کنید اما ادوکلن یا عطر نزنید. آنچه برای یک نفر لذت بخش وخوشبوست برای دیگری ناراحت‌  کننده است؛ بنابراین ریسک نکنید.

مشاهده مقاله  زبان بدن چیست؟
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.